Ukończyła Studia podyplomowe: Edukacja i rewalidacja osób z Autyzmem.
Jako logopeda zajmuje się wyprowadzeniem dziecka z istniejących wad wymowy obejmujących kwestie artykulacyjne ( seplenienie, rotacyzm, kappacyzm, gammacyzm itp. ) oraz pracą nad opóźnionym rozwojem mowy. Prowadzi terapie wczesnego wspomagania rozwoju z dziećmi o specjalnych potrzebach kształcenia, od momentu stwierdzenia niepełnosprawności.
W swojej pracy zwraca uwagę nie tylko na motorykę aparatu artykulacyjnego pod względem poprawnej wymowy głosek, ale przede wszystkim na czynniki, które utrudniają lub
uniemożliwiają jego funkcjonowanie i komunikowanie się z innymi. Skupia się nad wzmocnieniem osłabionego napięcia mięśni orofacjalnych, dysfunkcją połykania, ssania, nadmiernym ślinieniem.
Ocenia i diagnozuje stan wędzidełek u niemowląt i dzieci starszych oraz migdałków (praca z pacjentem przed i po ewentualnym zabiegu). Szczególną uwagę zwraca na współpracę z Rodzicami podczas prowadzenia terapii tak, aby dać właściwe wskazówki do pracy w domu, jak również odpowiedzieć na każde nurtujące pytania.
Stara się ciągle wzbogacać swoją wiedzę i kwalifikację, by jak najbardziej profesjonalnie i z uśmiechem podejść do każdego małego pacjenta.